Thursday, March 5, 2015

10 AMAL INFIRODI DA’I DARI BHAI WAHAB

1). LAA ILAAHA ILLA ANTA SUBHANAKA INNII KUNTU MINAZ ZALIMIN. (Dibaca 300x perhari atau 1000x perhari). Fadhilah: Dimudahkan untuk cari tasykilan, dimudahkan untuk gerakkan umat dalam dakwah dan Allah akan selesaikan masalah infirodi & ijtima’i.

2). HASBUNALLAHI WA NI’MAL WAKIL (313x sehari). Fadhilah: Allah akan robah asbab musibah jadi rahmat dan asbab kebinasaan jadi kemuliaan

3). SUBHANALLAHI WABIHAMDIHI SUBHANALLAHIL ‘AzIM ASTAGHFIRULLAH. (Dibaca 100x diantara waktu azan dan iqamat solat shubuh). Fadhilah: Dunia akan datang kepada pembacanya dalam keadaan menunduk.

4). Masuk rumah ucapkan SHOLAWAT 3x & S.AL IKHLAS 3x. Fadhilah: Dimudahkan untuk bayar hutang, asbab ketentraman diri & keluarga dan ekonomi akan dimudahkan.

5). Sesudah Solat Jum’at baca S.AL FATIHAH 7x, AL IKHLAS 7x, AL FALAQ 7x, ANNAS 7x. Fadhilah  Keburukan kita akan ditutupi oleh Allah, sehingga yang tampak hanya kebaikan saja.

6). Baca TA’AWUz 10x setiap pagi dan sore. Fadhilah: Akan dilindungi dari godaan syetan sepanjang hari itu.

7). Baca AYAT KURSI setiap selesai solat fardhu. Fadhilah: Dimudahkan ketika sakaratul maut, mati tanpa perantara.

8). Baca S. AL IKHLAS 3x, AL FALAQ 3x, & ANNAS 3x setiap pagi dan sore. Fadhilah: Dijauhkan dari bencana dan kesusahan.

9). Baca SURAT YASIN setiap pagi/sore. Fadhilah: Di cukupi kebutuhan dunia & akhirat, serta ditunaikan seluruh hajatnya.

10). Baca SURAT AL IKHLAS 300x setiap hari. Fadhilah: Allah tutupi 300 pintu musibah & Allah akan buka 300 pintu rahmat dan rezeki, rezeki yang penuh kemuliaan & datang tidak disangka diberi ilmu & kesabaran langsung dari Allah diampuni dosa2nya, dapat pahala 200 rakaat solat sunnat & pahala seperti khatamkan Al Quran 66x. Dibangunkan 20 istana. Satu Istana ada 70 bidadari & 80 ribu pelayan & ratunya adalah isteri kita. Ketika mati, kita akan disolati oleh 110 ribu malaikat. 

Insya Allah, semoga jadi asbab hidayah.

No comments:

Post a Comment