Friday, June 24, 2016

SOLAT DAIM

Solat 24 jam solatun daeim - ahli syahadah - solat dalam kubur sampai kiamat - ilmu sanad dari Sultanul Awliya Syeikh Abdul Qadir Al-Jailani. Dengan Nama ALLAH Maha Berkuasa Maha Berilmu - Selawat & Salam Keatas baginda Dari ALLAH & Para malaikaat Nya. Penerangan Tentang Solatun Daeim - Al Quraan. Surah Maarij 70 - ayat: Iaitu mereka yang tetap mengerjakan solatnya: (Al-Ma’aarij 70:23) - Yakni SENTIASA DALAM SOLAT 24jam. Talian Sanad nya Sampai kepada RasulAllah melalui Guru Mulia Sultanul Awliya Sheikh Abdul Qadir Al Jilani, Sanad Pengajian Tentang Solatun daeim di Madinah Al Munawarah bulan December 2017 8 hb - 18.

Sijil Pengijazahan dan Tauliyah Untuk menyanpaikan kepada akan turut di anugerahkan. Ada 50 Bab Pengisian dalam tempoh 5 Hari - Hasil dari ilmu Solatun daeim - Solat akan jadi ringan seperti kapas dan Tubuh badan akan dapat Mudah melakukan Solat tanpa Gangguan dunia, Iblis dan Syaitan.

Solat Dalam Kubur Sampai Qiyamat. Barangsiapa telah di anugerahkan ilmu Solatun Daiem, ALLAH akan memberikan satu Pembukaan BESAR, iaitu SYAHADAH AKBAR untuk melakukan Solatun Daeim dalam Kubur sampai Qiyamat. Seseorang yang berpegang dan memahami solathudaim. Konsep Solatun daeim. Ilmu Solatun daeim yang kami warisi dari 124,000 Anbiyaul. Mursaleen dan para Awliya ALLAH. Teknik Dan hikmah Solatun Daeim. Manhaj Solatun Daeim para Anbiyaul Mursaleen. Langkah Para Awliya ALLAH melatih diri dengan Solatun Daeim dengan 40 hari Suluk. 

Pengalaman Hamba dengan 40 hari, 70 hari Suluk untuk. Mencapai Darjat dan Pembukaan Solatun Daeim. Menyaksi diri sendiri melakukan Solatun Daiem selama 7 hari berturut turut dalam kubur dalam mimpi - Ainul Yakin. Pengisian dan Praktikal selama 5 Hari di madinah Al Munawarah pada 8-18 December 2017. Hakikat untuk Mengenal dengan Ainul Yakin berkenaan dengan Solatun Daeim. Solat 24jam - Solat24 Hours Istilah Ahli Falsafah Syahadah yang di dalam Firman ALLAH Sebagai Solatun Daeim. Kaitan Zikirulah 24Jam dengan Solatun Daeim. Asrar ilmu Praktik - Menyaksi Diri Sendiri sentiasa. Melakukan Solatun Daeim. 17 Baba pembukaan yang akan di buka di Madinah Al Munawarah nanti.

Solat yang tidak berkeputusan 24JAM dengan ILMU SYAHADAH, Kerana hanya dengan Rohani sahaja, dapat menjalankan SOLATUN DAIEM, dan berpegang teguh kepada hakikat zikir nafas, solat/ zikrullah yang berkekalan yang tidak putus putus pada setiap saat dan sepanjang hidup. Dalam bahasa ringkasnya seorang itu sentiasa berada dalam keadaan solat (ingat) dengan SYAHADAH TASBEEH, SYAHADAH TAHMEED, SYAHADAH TAKBIR, yakni berhubung dengan Allah meskipun dia tidak melakukan feeli solat seperti rukuk, sujud dan sebagainya dengan Fizikal . Hatinya masih pada Allah dengan ilmu SYAHADAH, pandangannya, pendengarannya, baunya, percakapanya dan anggota lain tetap juga kepada Allah dan dia sepanjang masa mengenali dan mengetahui akan dirinya.

Sekiranya dalam mengerjakan solat seluruh pemerhatian dia dengan SYAHADAH ILLAH dan ALLAH akan berlangsung dengan Penglihatan yang begitu JELAS, NYATA dan TERANG, baik zahir dan batin tertumpu kepada ILLAH dan Allah, penghayatan kepada kebesaran sifat sifat Allah dengan SYAHADAH dengan matahati, menyaksikan diri kita dalam cermin hakikat ILLAH, ROBB dan Allah, dalam sifat sifat dan asma ul husna Nya demikianlah keadaan seseorang yang telah menduduki maqam solathudaim. Kalau anda INGIN SOLAT dalam Kubur Maka lakukan lah SOLATUN DAEIM.

Ketahuilah bahawa Ahli SYAHADAH sentiasa Mengerjakan seperti yang di terangkan dalam beberapa Hadis bahawa para Anbiya dan Awliya sentiasa mengerjakan Solat dalam Kubur mereka sampai Qiyamat. Ameen, Ada banyak ilmu, Hikmah dan Rahsia tidak di boleh di di sini kerana banyak Jabatan Agama Kafironn yang tiada ilmu ALLAH ini akan MENGINGKARI dan MEMFITNAHKAN kita dan akhirnya mereka Mati dalam Keadaan KAFIR. (saya copy status mawlana sayyid syaikh muhammad ismail kassim).

No comments:

Post a Comment