Friday, January 29, 2016

KE AKU AKUAN HAMBA

Aku akan melebur di dalam diri aku sendiri kerana ke akuan ku sebenar nya telah lenyap dan rahasia hati ingin menjauhi rasa ke aku akuan aku sendiri. Rasa ke akuan ku dapat membuka pintu keburukan ku terhadap pencipta ku sendiri. Tekanan keinginan nafsu dan rasa haus keinginantahuan ku mengubah ke aku akuan ku menjadi tak terkendali

Aku tak ingin menjadi ke aku akuan ku sendiri biar kan nurani illahi ku akan mendidik di tengah2 ke aku akuan ku sendiri agar tuhan ku merahmati ku. Semua unsur itu telah ku bagi 3 unsur ke aku akuan ku..

1). Taqlibul wal ihsan ke akuan ku telah menjajah dan akan menipu diri ku sendiri..

2). Taqshurul syaithon ke akuan ku bisa saja di kendalikan petunjuk setan dan dapat menyengsara kan ku

3). Tamqulb'uf wal nafsi ke akuan ku bercampur dengan nafsu ketenangan ku akan lenyap.

No comments:

Post a Comment