Saturday, January 2, 2010

SEMUA TELAH DIRANCANG

Kita semua menuju ke New World Order - Perang Dunia Ke Tiga semakin hampir. Saya bukan peramal dan bukan juga ahli sihir tapi kalau kalian kaji mengenai keluarga Rothschild, The Hidden Hand, Freemason, Illuminati dan lainnya, kalian akan sedar dunia sekarang dikawal oleh mereka. 

Percaya atau tidak peristiwa 9/11 adalah satu bukti yang nyata. Selepas isu Covid19 dan George Floyd ni, Trump akan dipersalahkan, Arnold Schwarzenegger akan menjadi Presiden, kematian Trump akan muncul di berita, Si trump ni ada banyak klon dan perlahan-lahan akan bermula konflik antara Rusia, China, Amerika dan Iran. 

Yang menguasai ekonomi dunia nanti bukanlah Amerika. Ekonomi Amerika akan jatuh tak lama lagi. Masih terlalu banyak akan terjadi, akan disaksikan tahun 2020 masih ada rancangan mereka yang dilaksanakan. Satu hari nanti akan berlaku kemusnahan di Kuala Lumpur. Bangunan Petronas Twin Tower yang tinggi tu akan terbakar. Masa tu akan banyak ibu negara di dunia yang berlaku kemusnahan dan huruhara. Apapun akan terjadi matlamat mereka adalah mempercepatkan perang dunia ketiga, kerana perang dunia 1-2 juga mereka dalangnya dan paling utama membuat persediaan menyambut kedatangan DAJJAL.

Tengku Daeng Mawelle

No comments:

Post a Comment