Thursday, March 13, 2014

POKOK YAHUDI

Dalam sebuah hadis sahih bukhari dan muslim, Rasulullah Saw bersabda, “Tidak akan berlaku kiamat sehinggalah seluruh umat Islam berperang dengan seluruh Yahudi. 

Umat Islam akan membunuh mereka sehinggakan apabila mereka bersembunyi di sebalik batu dan pokok, tiba-tiba pokok-pokok dan batu-batu itu bersuara menjerit memanggil umat Islam agar datanglah kamu ke sini dan bunuhlah orang-orang Yahudi itu, kecuali pokok 'Gharqad', kerana ia adalah pokok Yahudi ".

Pokok gharqad ni dah ditanam semenjak 90tahun dahulu lagi secara kecil-kecilan, Bermula Pada 1984 puak Zionis Israel melancarkan penanaman besar-besaran pokok ini, Pokok zaitun ditebang dan digantikan dengan pokok gharqad, Setakat 2016 mereka dah tanam hampir 250 juta pokok gharqad. 

Tetapi pada Tahun 2016, Dengan izin Allah pokok-pokok ini telah terbakar, Kebakaran yang berlaku bukan kecil tetapi sangat besar, Kini mereka mula menggiat tanam kembali pokok ini. 

Bermakna puak mereka ni percaya dengan apa yang Rasulullah Saw sabdakan, Cuma mereka ini angkuh, sombong dan bongkak tidak mahu beriman kepada agama Islam. Malah berusaha menentang agama Islam dengan menyiapkan persiapan untuk menyambut kedatangan DAJJAL. 

Apapun bersiap siaga lah, Kita sudah berada di penghujung zaman, Di penghujung Fasa akhir. Masih ramai lagi yang leka. Bangunlah dari lena mu wahai saudara segama ku sekalian. Persiapkan diri kalian dari segi Rohani dan fizikal. 

Maka pulihkan iman, Akidah dan Tauhid kalian kepada Allah demi keselamatan dunia dan akhirat.

Tengku Daeng Mawelle

No comments:

Post a Comment