Friday, January 6, 2012

PEMBANGKIT GHAIRAH WANITA (UTK SUAMI ISTERI)


Cara melakukannya adalah spt ini, 

(1). Carilah sebiji lada putih (yg belum pecah dan masih bulat penuh bijinya). 


(2). Pilihlah masa2 yg sesuai di malam hari yg tenang di mana si isteri tidak sibuk dgn kerjanya. Amalan ini sebaiknya dilakukan semasa si iteri dlm keadaan kosong fikirannya agar hasilnya nanti memuaskan. 

(3). Tanpa pengetahuannya, ambil sebiji lada putih tadi (dgn tangan kanan) dan bacakan jampi ini, “BISMILLAHHIR RAHMANNIRRAHIM, TIMANI AKU TIKAM MANI SI… (sebut nama isteri) SAH BASAH… (sebut nama isteri) HADRAT LAAILAHA ILLALLAHU WATA’ALA, BERKAT LAAILLAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH”, bacakan satu kali dan tiupkan sehabis nafas pada lada tadi. Bacakan dan tiupkan begitu sebanyak 3x. 

(4). Setelah itu gosok2kan biji lada itu tadi menggunakan ibu jari dan jari telunjuk kanan kita (digosok2kan membulat atau memutar berulang2) sambil berterusan membaca doa atau jampi tadi di dalam hati sambil membayangkna niat tujuan kita (agar bangkit ghairannya dan menjadi kebasahan). 

(5). Buat tidak tahu saja yg namun tangan kanan (ibu jari dan telunjuk) terus menggosok2 biji lada tadi. Jika betul caranya, kita akan melihat tindak balasnya. Dia akan mula kelihatan gelisah bermaksud amalan itu telah memberi kesan.

No comments:

Post a Comment