Friday, January 15, 2010

NEW WORLD ORDERS

Illuminati, Freemason, The Hidden Hand, Rockefeller. Dunia sekarang dikuasai oleh mereka. Mereka boleh buat kau famous dan kaya dalam sekelip mata. Boleh bebaskan kau dari hukuman jenayah. Contoh macam Tekashi, dia sign contract dengan Illuminati dan dapat 6-7 juta dollar, ketika dia masih di penjara. Bila dia keluar dalam masa beberapa hari terus release lagu di youtube dan dalam masa sejam dia dapat 5 juta viewers. Dia buat live kat insta sampai 2 juta viewers. 

Korang tengok betapa besarnya kuasa dan pengaruh illuminati. Walaupun kau buat jenayah pun kau boleh dibebaskan malah menjadi kaya. Sama jugak dengan Lil Pump semuanya adalah patung illuminati. Kebanyakan artis Hollywood sekarang, semua dah sign contract dan jual soul mereka pada Illuminati termasuk artis kpop yang menjadi kegilaan anak muda sekarang. 

Tahu tak apa tujuan Illuminati buat semua ni? Sebab nak melalaikan anak-anak muda ummat islam dengan hiburan. So janganlah ada diantara kalian yang terpengaruh dan terpedaya. Jaga anak-anak kalian semuanya. Pengaruh barat boleh merosakkan akidah ummat islam. Ada diantara anak muda Islam menjadikan mereka sebagai idola dan menjadi Fans tegar. Mereka ibarat terkena sihir hiburan. Gila hiburan dan taksub dengan hiburan dan trending. 

Sebab itulah ramai anak-anak muda kita yang rosak akidahnya dan luntur imannya. Contoh dengan hiburan Tiktok, Bigo dan sebagainya. Cuba lihat apa yang ada dalam tiktok berbagai challenge lucah. Manakala di bigo banyak yang berunsurkan seks. Buat live seksi, semuanya mencari duit dengan lucah. Sehinggakan ada khidmat seks online. Lihatlah kesan daripada hiburan yang disajikan Illuminati. Janganlah sesekali kalian menjadi hamba kepada dunia. 

Amalkan sunnah-sunnah Nabi. Banyakkan membaca Al-Quran, berzikir dan berselawat. Jaga iman korang, teguhkan Tauhid kalian dan luruskan akidah masing-masing. Fitnah akhir zaman sangat besar dan menakutkan. Berbagai organisasi, pertubuhan dan kerajaan yang sedang mempercepatkan kedatangan Dajjal dan tidak sabar ingin menantikan Dajjal. 

Illuminati dan Freemason telah banyak membuat kerosakan akidah dan pegangan ummat Islam. Kalau nak tahu MEDIA DAN BANK SELURUH DUNIA ini dikuasai mereka. 

MEREKA ADALAH PENYEMBAH SYAITAN! TOLONG AWASI ANAK-ANAK KALIAN. 

Walau betapa besarnya pengaruh Dajjal dan betapa berkuasanya pengikut Dajjal. Mereka semua akan binasa lambat laun nanti. Tiada yang lebih berkuasa dan besar Melainkan ALLAH. Jika mereka menantikan kemunculan dajjal, kita semua menantikan Imam Mahdi dan Nabi Isa Alayhi salam. 

*Persiapkan diri masing-masing. Kita akan hadapi berbagai lagi fitnah dan bala akhir zaman. Tapi yang pasti HAQ pasti akan menang dan BATHIL pasti akan kalah. 

Tengku Daeng Mawelle

No comments:

Post a Comment