Wednesday, January 27, 2010

PERJUANGAN

Kalau Bangsa MELAYU Tidak Menyedari Hakikat Perjuangan Terutamanya "Menteri Bacul", Tak Lama Lagi Bangsa MELAYU Akan Tenggelam Dalam Gelombang Bangsa Yang Menumpang, Tidakkah Kalian Ingat Amanat Terakhir Mat Kilau "Jaga Agama, Jaga Bangsa Dan Tanah Air, Jangan Sampai Bangsaku Tiada Tanah atauNegara". 

Yang Tali Barut, Musuh Dalam Selimut Berwajah MELAYU Berhati DAP, Tu Biarkan Mereka Bak Kata Raja Haji Fisabilillah "Syak Fasik, Yakin Salih. Batulah Menjadi Juadah Mereka"Manusia MELAYU Pengkhianat, Munafik, Pendengki Dan Petualang Akan Sentiasa Muncul Di Kalangan Kita Sebagai Semut Hitam Yang Melata Di Atas Batu Hitam Di Tengah Malam Yang Tiada Bulan Dan Bintang. 

Syahadan Kita Semua Bangsa MELAYU Bersatu Di Jalan Allah Bukanlah Perkara Mudah, Tetapi Jika Kita Semua Bersatu Padu Di Jalan Allah, In Shaa Allah Kita Pasti Tidak Akan Tewas. Biar Mereka Bersama MELAYU Tali Barut Kendong Panji Perjuangannya, Kita MELAYU Islam Junjung Panji Perjuangan Kita, Andai Ditakdirkan Kita Mati Dalam Perjuangan Ini, In Shaa Allah Syahid Lah kita Dalam Perjuangan Mempertahankan Agama Bangsa Dan Tanah Air, Tapi Andai Mereka Yang Mati Maka Celakalah Mereka Di Akhirat Kelak. 

Raja Haji Fisabilillah Mengatakan, Allah Itu Maha Adil. Sepertimana Adanya Petualang Di Kalangan MELAYU, Akan Ada Juga Orang MELAYU Menyambung Perjuangan Nenek Moyang Kita Dahulu, MELAYU Ini Akan Sambut Panji Perjuangan Terdahulu Dengan Penuh Harga Diri. Di Hati MELAYU Ini Cita-citanya Adalah Syahid Di Jalan Allah, Nereka Tidak Takut Mati Dan Semangatnya Seperti Pejuang Dan Pahlawan Terdahulu Yang Berjuang Di Jalan Allah. 

Jika Bukan Kita Semua “MELAYU" Siapa Lagi Akan Berjuang Mempertahankan Tanah Air Demi Keamanan Anak Cucu Kita Di Kemudian Hari, Andai Kita Tidak Berjuang Dan Bersatu Padu Entah Apa Pula Ujian Dan Balanya Dari Pihak Komunis. Apa Pula Persengketaannya, Apa Pula Pengkhianatannya, Apa Pula Penyelewengan Dan Kesudahannya. 

Ingatlah Wahai Saudara Seagama Dab Sebangsa Ku Walau Dimana Pun Kalian Berada, Janganlah Sesekali Meninggalkan Selawat Ke Rasullullah Sallahu Alayhi Wa'sallam. Kerana Selawat Inilah Penyelamat Agung Di Akhir Zaman Dari Leka, Alpa, Lalai Dan Mengikis Sifat Munafik Dan Menghidupkan Jiwa. 

Allahumma Solli Ala Sayyidina Muhammad. 

Zikir99 Selawat33

Tengku Daeng Mawelle

No comments:

Post a Comment