Tuesday, January 5, 2010

KELUARGA PENYEMBAH IBLIS

Keluarga Rothschild adalah Duta kepada IBLIS. Semuanya bermula dari Mayer Amschel Baur (Rothschild) yang berada di Jerman pada 1760. Mayer Amschel Baur telah melakukan perjanjian bersama Iblis untuk menjadi duta beliau dan memastikan keturunanya melaksanakan setiap rancangan Iblis dalam menguasai manusia dan dunia. Mayer Amschel Baur seperti yang diketahui adalah seorang penganut Yahudi Talmud dan mempunyai kepakaran didalam bidang sihir dan magik yang dipelajarinya dari kitab Kabalah Yahudi.

Dari Kitab Kabbalah itu Mayer Amschel Baur telah mempelajari cara untuk berhubung dengan Iblis melalui perbagai ritual dan penyembahan.Kesemua Keturunan Rothschild memainkan peranan yang penting dalam melaksanakan rancangan Iblis di akhir zaman ini dan mereka merupakan ketua-ketua Rahib bagi agama Syaitan (illuminati) yang mendahului didalam ritual penyembahan terhadap tuhan mereka iaitu Iblis laknatullah. Maka dengan ini Iblis dan pengikutnya membantu keluarga Rothschild untuk menjadi keluarga yang paling kaya, berkuasa dan terpengaruh didunia agar dapat melaksanakan tugasan Iblis dengan lebih mudah. 

Pada tahun 1770 Mayer Amschel Rothschild telah melaksanakan rancangan untuk menubuhkan satu kumpulan rahsia yang dinamakan sebagai illuminati dan telah melantik serta memberi kepercayaan kepada beberapa keluarga Yahudi (penyembah Syaitan) untuk melaksanakan rancangan New World Order atau lebih tepat lagi satu Order Secular yang membawa manusia jauh daripada keimanan dan ketaqwaan terhadap pencipta kita iaitu ALLAH SWT, kerana itu adalah hasrat Iblis dari awal penciptaan manusia lagi. Kita dapat lihat pada hari ini bagaimana manusia telah hilang pedoman, mengabaikan fitrah kehidupan dan keimanan mereka. "Iblis menjawab, “Kerana Engkau telah menghukum aku tersesat, saya benar-benar akan menghalang mereka daripada mengikut jalan Engkau yang lurus, kemudian saya akan mendatangi mereka dari muka dan dari belakang mereka, dari kanan dan dari kiri mereka. Dan Engkau tidak akan mendapati kebanyakan mereka bersyukur (taat) (Al-A'raf ayat 16-17) 

Keluarga Rothschild dan pengikutnya yahudi memang terlalu hendak meruntuhkan Baitulmuqaddis dan membina semula Solomon Temple dan menunggu penabalan Raja mereka iaitu al-Masih Dajjal yang akan bersemayam di Solomon Temple tersebut. Mereka juga percaya di bawah Masjidil Aqsa adalah "The Ark Of Convenant" ada tersorok disalah satu jalan rahsia di bawah Masjidil Aqsa, The Ark Of Convenant itu adalah Peti Tabut. 

Peti tersebut mempunyai barang peninggalan Nabi Musa, Nabi Harun dan barang-barang orang-orang soleh dari keturunan yahudi dengan adanya peti tabut tersebut mereka yakin akan menang setiap peperangan. Terdapat dalam Kitab Taurat menceritakan bahawa Tabut adalah diukir daripada kayu dan emas kerana mengikut perintah Allah. Panjang Tabut adalah satu meter atau 1/4 meter sementara lebar dan tingginya 75 sentimeter. Diwayatkan Bani Yahudi akan membawa Tabut dibarisan hadapan tentera mereka supaya mendapat kemenangan. 

Kaum yahudi akan tetap mencari Peti Tabut tersebut walaupun memakan masa berkurun kerana mereka percaya mereka adalah kaum ataupun bangsa yang mulia dan terpilih. Peti tabut juga disebut di dalam Al-Quran. Allah berfirman, “Dan nabi mereka berkata kepada mereka “Sesungguhnya tanda kerajaan itu ialah datangnya peti tabut yang mengandungi sakinah (ketenteraman) daripada Tuhan kamu, dan sisa peninggalan keluarga Musa dan keluarga Harun, dibawa oleh malaikat. Sesungguhnya pada yang demikian itu menjadi tanda bagimu jika benar kamu orang yang beriman.” (Al-Baqarah:248).

Berbalik pada keluarga Rothschild si penyembah iblis. Keluarga Rothschild adalah Raja Di Jerman, Amerika Syarikat, Israel dan Eropah, yang menjadi duta kepada Iblis dan telah merancang segala rancangan besar untuk kewujudan negara haram Israel bagi pemerintahan Al Masih Ad-Dajjal. Nama Keluarga Rothschild telah ditubuhkan pada tahun 1776 di Frankfurt, Jerman Oleh Mayer Amschel Bauer - (lahir pada 1743 di Frankfurt, Jerman). 

Mayer Amschel Bapa kepada lima anak lelaki dimana mereka telah mewujudkan rangkaian Perbankan saudagar Yang Paling Berjaya di England (Nathan), Perancis (James), Austria (Salomon), Jerman (Amschel) dan Itali (Carl). Bermula sebagai peniaga syiling dan peminjam wang, Mayer dengan cepat membina sebuah empayar Perbankan saudagar swasta yang menjadi pIlihan bukan sahaja kepada putera Jerman iaitu Putera William, tetapi juga menjadi pembiaya pIlihan bagi kuasa-kuasa besar di Eropah.

Nama Rothschild terbentuk daripada istilah red-shield (perisai merah) iaitu simbol hexagram berwarna merah yang menjadi simbol sihir Kabbalah (agama mistisism yang menjadi amalan warisan Yahudi sesat) dan kerap digunakan dalam ritual Kabbalah sekitar kurun ke-17. Ia bermula apabila perbuatan Mayer Armschel Bauer yang suka menggantung hexagram merah di dinding rumah dilihat oleh Mayer Amschel Bauer, lalu Bauer menamakan hexagram merah itu sebagai red-scheild. 

Sejak itu keluarga Bauer dikenali sebagai Redscheild lalu menjadi Rothschild sebaik berhijrah ke England dan Amerika. Keluarga Rothschild pada hari ini mempunyai aset kekayaan bernilai Mega Trillion Dollar Amerika kerana itu nama keluarga mereka tiidak pernah keluar didalam Majalah Forbes sebagai Billionaire dunia ini kerana Rothschild adalah Trillionaire dan bukan Billionaire. Dengan harta kekayaan ini, Keluarga Rothschild telah merancang kesemua peperangan semenjak kurun ke 17 sehinggalah ke hari ini.

1811: Piagam perjanjian Rotschild Bank of the United States telah tamat tempoh dan Kongres mengundi untuk tidak memperbaharui piagam tersebut. Nathan Mayer Rotschild tidak berganjak dan menyatakan:
“Sama ada permohonan memperbaharui piagam perjanjian tersebut diluluskan, atau Amerika Syarikat akan menyaksikan diri mereka terlibat dengan peperangan yang amat dahsyat’.

Walau bagaimanapun, pihak Amerika Syarikat tetap tidak meluluskan permohonan tersebut dan ini menyebabkan Nathan Mayer Rotschild mengeluarkan satu lagi kenyataan berbaur ugutan, “Amerika yang kurang ajar harus diajar. Bawa mereka kembali ke era penjajahan”.

1812: Dengan sokongan kewangan Rotschild, dan atas arahan Nathan Mayer Rotschild, British mengisytiharkan perang ke atas Amerika Syarikat. Rancangan Rothschild adalah untuk menyebabkan Amerika Syarikat berada di dalam bebanan hutang yang tinggi di dalam peperangan ini. Yang mana pada akhirnya, mereka (AS) terpaksa menyerah kalah kepada Rothschild dan piagam perjanjian Rothschild bagi memperoleh pegangan penuh terhadap First Bank of the United States terpaksa diperbaharui.

Keluarga Rothschild bekerjasama membekalkan emas kepada pihak yang berperang dalam perang Wellington (melalui Nathan di England) dan tentera Napoleon (melalui Jacob di Perancis) dan mereka memulakan polisi memberi dana kepada kedua-dua belah pihak yang berperang. Keluarga Rothschild juga menggunakan Bank of England yang mereka kawal untuk menggantikan kaedah mengangkut emas dari sebuah negara ke sebuah negara yang lain kepada penggunaan sistem debit dan kredit kertas, iaitu sistem bank yang digunakan pada hari ini dengan menggunakan kesemua lima bank mereka yang berada di Eropah.

Manusia terkaya di dunia sebenarnya ialah Rothschild, kekayaan melebihi megatrillion tetapi fakta kekayaan disembunyikan media antarabangsa. Rothschild punca sebenar tercetusnya revolusi Eropah, Asia, Perang Dunia Pertama, Kedua dan semua konflik perang pada hari ini. Presiden Amerika, Israel dan negara-negara Eropah lain hanya mengikut arahan Rothschild. Keluarga Diraja Saudi adalah keturunan Yahudi dan dipilih sendiri oleh Rothschild. Rothschild penaja utama organisasi penyembahan syaitan terbesar di dunia iaitu Illuminati.

Seorang penulis, Alice Bailey melalui bukunya A Treatise On White Magic mukasurat 412 menjelaskan hierarki Satanism Illuminati yang wujud sejak zaman tamadun Babilon digerakkan menerusi sumber kewangan daripada ‘the hidden financial group’ yang menguasai semua kegiatan ekonomi dan perdagangan dunia bermula abad ke-16. Bailey juga merekodkan bahawa pada 1836, seorang Yahudi bernama Zevi Hirsch Kalischer menemui keluarga Rothschild bagi merangka plan penguasaan ekonomi Eropah dan dunia menerusi agenda besar. Malah, Zevi juga bersama Rothschild merangka satu plan terancang perlu dibuat bagi menubuhkan sebuah negara Yahudi Israel berpaksikan ideologi Yahudi Babilon dan Zionis.

Apabila idea itu mula disebarkan secara sulit kepada orang Yahudi sekitar Eropah, golongan Yahudi Ultra-Ortodox bagaimanapun bangkit menentang dasar Zionis yang dibawa Zevi dan Rothschild. Idea penubuhan negara Israel ditentang oleh golongan ortodox kerana tiada istilah tanah yang dijanjikan dalam ajaran ortodox. Penentangan golongan ortodox inilah yang membawa kepada peristiwa holocaust oleh tentera Nazi terhadap Yahudi Ortodox. Golongan ini dibunuh disebabkan tidak menyokong gagasan penubuhan negara Israel, dan juga dibunuh kerana golongan ini cuba memberitahu dunia mengenai agenda jahat Zionis.

Pada 1891, sumber Freemason merekodkan Charles T. Russel (salah seorang keturunan Illuminati) yang berada di Palestin mengirim surat kepada Lord Rothschild di mana isi kandungan surat itu ialah mengenai strategi untuk membuka tanah Yahudi di wilayah Palestin dan mengambil alih secara teratur setiap wilayah bermula Sungai Nil di Mesir hingga Sungai Tigris di Iraq. Malah surat itu juga menggariskan beberapa strategi kewangan dan sumber dana untuk menjadikan rancangan negara Israel sebagai satu realiti. Juga, merancang membentuk ideologi anti-agama dan New World Order menerusi komunisme. 

Keturunan Rothschild yang merupakan tycoon besar dalam perniagaan dan perdagangan di Jerman menjadi penyumbang dana terbesar dalam setiap agenda sulit Yahudi sejak abad ke-16. Malah, keturunan ini yang mempunyai pertalian darah dengan keturunan Hitler pada abad ke-20 juga menjadi penyumbang dana terbesar kepada Nazi, Amerika, Jepun, Britain dan Eropah dalam menjayakan agenda Perang Dunia Kedua yang berakhir dengan penubuhan negara Israel dan United Nations (Pertubuhan Bangsa Bersatu/PBB).

Penulisan sejarah hari ini sebenarnya ditulis oleh golongan orientalis dan evangelis yang pro-Mason dan pro-Yahudi di Eropah dan Amerika. Penulisan sejarah oleh golongan ini juga banyak menyembunyikan fakta, teknik penulisannya boleh dikatakan sama seperti teknik penulisan Bible yang mempunyai banyak versi dan percanggahan antara setiap satu. Sejarah yang diajar di sekolah dan dibaca melalui buku-buku tulisan Barat adalah pembohongan. Sejarah yang mereka tulis supaya kita baca adalah supaya mereka dapat menguasai pemikiran kita (mind control) dan supaya kita berfikir seperti mereka mahu kita berfikir.

Mereka telah menetapkan perkara-perkara sejarah yang ‘harus kita percaya’ mengikut apa yang mereka mahu. Mereka mahu kita percaya bahawa Perang Dunia Kedua adalah untuk menamatkan keganasan Hitler terhadap Yahudi dan untuk mewujudkan dunia yang lebih aman di bawah kekuasaan mereka. Namun di sudut tersembunyi, mereka jugalah yang menjayakan penubuhan Israel selepas Perang Dunia Kedua. Dan, mereka mahu kita berfikir dan percaya bahawa Perang Dunia Pertama pula tercetus kerana untuk mewujudkan dunia lebih aman.

Namun dari satu sisi lain, ia adalah untuk menamatkan kerajaan Islam Turki Uthmaniyah yang dilibatkan sama dalam Perang Dunia Pertama. Keturunan Rothschild jugalah yang menyediakan dana untuk menjayakan Revolusi Perancis, Perang Teluk, gerakan komunis di Asia dimana segala Kesultanan Melayu diruntuhkan dan yang tinggal hanya kita dan banyak lagi peristiwa dunia yang melibatkan peperangan dan kesengsaraan umat Islam. Keturunan Rothschild berperanan sebagai pengawal yang mengawal pergerakan media, bank dan kerajaan, tetapi tidak memiliki firma media, bank atau menduduki kerusi kerajaan.

Simbol Star of David digunakan keturunan Rothschild bagi mewakili simbol enam pintu dunia syaitan berbentuk tiga segi (enam piramid di permukaan segi enam) bagi tujuan pemujaan. Sejak Zaman Gelap Eropah, simbol bintang berbucu enam (hexagram) dan bintang berbucu lima (pentagram) kerap digunakan oleh pengamal sihir Eropah, juga digunakan ahli sihir Kabbalah, juga Druids, juga Witches dan juga Satanis dan juga sejak zaman Arab Jahiliah. 

Maka pada tahun 1822, simbol pentagram dan hexagram dijadikan simbol untuk mewakili pergerakan Satanis disebabkan simbol itu telah sebati dengan pintu dunia syaitan disebabkan digunakan sebagai medium sihir sejak zaman berzaman, ia tetap mampu menjadi elemen sihir walaupun diterbalikkan. Simbol rock apa semua tu semua berkaitan dengan mereka jadi sudah-sudahlah duk buat simbol tangan macam tu. 

Keluarga Rothschild dan Rockefeller tu satu geng jugak.

Tengku Daeng Mawelle

No comments:

Post a Comment