Thursday, January 5, 2012

ILMU PENGASIH: CAHAYA MATA SITI FATIMAH


Amalan ini khusus buat kaum wanita utk mencari jejaka pujaan hati mereka. Jika diamalkan oleh para lelaki, dikhuatiri ia akan memberi kesan terhadap kaum lelaki di sekitar yg memandang kita. 

Bacaan amalan ini berbunyi begini 

“BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM, SETAJAM-TAJAM ALLAH, SETAJAM-TAJAM BAGINDA RASULULLAH, SAKUCHING DUDUK DI EKOR MATAKU, HAYUNLAH HATI… (nama target bin/binti) OLEHKU, GERAKLAH HATI… (nama target bin/binti) OLEHKU, GERAKLAH BERLINGGANG HATI… (nama target bin/binti) OLEHKU, MEMANDANG CAHAYA MATAKU, BERKAT AKU MEMAKAI CAHAYA MATA SITI FATIMAH, BERKAT LAAILLAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH”. 

Cara mengamalkannya adalah spt berikut. 

(1). Temukan (rapatkan) kedua-dua ibu jari dan bacakan jampi tadi satu kali. Tiupkan sehabis nafas ke kedua2 ibu jari yg dirapatkan tadi. 

(2). Kedua-dua ibu jari masih lagi dlm keadaan dirapatkan, kemudian gunakanlah ia utk menyentuh ke langit2 kita (tercalit sedikit air liur di situ). Setelah itu keluarkanlah ia dari dalam mulut tadi. 

(3). Silangkan kedua-dua tangan dan gunakanlah ia utk menyapu kedua-dua bulu kening secara serentak (dari dalam ke luar) sambil memakrifatkan kita menyimpan amalan ke situ. 

(4). Kemudian teruskan lagi dgn menyapu kedua-dua bulu mata (alis) secara serentak juga dari dalam keluar (dlm keadaan mata dipejamkan) sambil memakrifat kan kita menyimpan amalan tersebut di situ. 

(5). Jika terserempak berselisih atau bertemu dgn jejaka pujaan hati nanti, jgn sesekali berpaling atau mengelak dpd bertentang mata dgn nya. Jika dia yg berpaling dan mengelak dpd terus bertentang mata dgn kita maknanya amalan tersebut telah pun berjaya. 

Sebaik2nya sebelum mengamalkannya, sebatikan dulu amalan ini agar menjadi darah daging kita. Ia ditandai dgn fasihnya kita membacanya, mudahnya kita memakrifatkannya, tidak terlupa niat baik dan tujuan di hati kita dan selalu menjadi sekiranya diamalkan.

No comments:

Post a Comment