Monday, January 2, 2012

PENGUAT TENAGA BATIN LELAKI


Jampi Tongkat Baginda Ali. Jampi ini merupakan salah satu dpd amalan utk menguatkan tenaga batin lelaki. 

Inilah bacaan jampinya “BISMILLAHHIRRAHMANNIRRAHIM, AKU TIDAK MAKAN, AKU MAKAN QAHAR, MUHAMMAD BAGINDA ALI, BELUM QAHAR AKU, QAHAR DAHULU KERAS, QALAMKU SEPERTI TONGKAT BAGINDA ALI, KERAS DGN KATA LAAILLAHA ILLALLAH MUHAMMADAR RASULULLAH, QAHAR AKU QAHAR ALI, QAHAR ALI PULANG KEPADA AKU, AKU MAKAN QAHAR ALI, BERKAT LAAILLAHA ILLALLAH MUHAMMADAR RASULULLAH”. 

Cara pengamalannya. Setiap kali makan nasi, ambilkan sedikit nasi dan kepal2kan bulat2 sebesar ibu jari tangan. Lakukan sebanyak 3 biji. Setelah itu bacakan jampi tadi dan tiupkan pada ketiga2 kepal nasi tersebut. Telanlah satu persatu setiap kepal nasi tadi sehingga habis. Ia bertujuan utk meningkatkan stamina dan kekuatan tenaga batin lelaki. 

Kesan amalan ini adalah 

(1). Senjata lelaki akan selalu dlm keadaan bersedia. Ia menjadi agak sensitif dan pantang disentuh. Kalaupun ia kendur dlm tidur yg lena namun kendurnya amat berbeza sekali. 

(2). Semasa melakukan hubunga kelamin, kerasnya bukan kepalang malah sukar utk menyerah kalah. 

(3). Semasa dlm jaga terutama di siang hari, nampaknya senjata akan selalu dlm keadaan tegang juga. Ini biasa terjadi kpd pengamal2 yg baru dimana mereka masih belum dpt menyesuaikan diri dan mengawal amalan tersebut, lama kelamaan akan mahir mengawalnya. Ia boleh dilakukan melalui kawalan pernafasan, ketenangan fikiran dan hati. 


No comments:

Post a Comment